მათემატიკა, ჭადრაკი, კომპიუტერულლი ტექნოლოგიები.
ციალა ჭკუასელი
მათემატიკის მასწავლებელინონა გორგილაძე
მათემატიკის მასწავლებელი კათედრის ხელმძღვანელიმარია ბაზღაძე
კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებელინატალია მესხი
ჭადრაკის მასწავლებელინათია ანდრიაძე
კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებელინუკრი ებრალიძე
კომპიუტერული ტექნოლოგიების მასწავლებელიმამუკა კვინიკაძე
მათემატიკის მასწავლებელიგიორგი კურდღელაშვილი
მათემატიკის მასწავლებელინოდარ კირკიტაძე
მათემატიკის მასწავლებელიქეთევან დანელია
მათემატიკის მასწავლებელილია გელაშვილი
მათემატიკის მასწავლებელინონა ჯაჯანიძე
მათემატიკის მასწავლებელი
ჩვენი საქართველო, ისტორია, გეოგრაფია, სამოქალაქო თავდაცვა და უსაფრთხოება, საგზაო ნიშნები და მოძრაობის უსაფრთხოება, სამოქალაქო განათლება, მე და საზოგადოება.
კობა სამურკასოვი
ისტორის მასწავლებელი კათედრის ხელმძღვანელინინო ბაკურაძე
სამოქალაქო განათლების მასწავლებელიანა ურუშაძე
სამოქალაქო განათლების მასწავლებელისოფიო ლომაურიძე
საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების მასწავლებელიირაკლი მგალობლიშვილი
სამოქალქო თავდაცვა და უსფრთხოების მასწავლებელინათია მაზანაშვილი
გეოგრაფის მასწავლებელინინო ზარიძე
ისტორიის მასწავლებელიქეთევან ბასილაია
გეოგრაფიის მასწავლებელიეკატერინე მაისურაძე
ისტორიის მასწავლებელიდალი ოქროიძე
ისტორიის მასწავლებელი
ქართული ენა და ლიტერატურა
ნინო ქვრივიშვილი
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი. კათედროს ხელმძღვანელინათია ქარდავა
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელიეკატერინე იმერლიშვილი
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელინინო ბარბაქაძე
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელიმარი ქომეთიანი
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელიქეთევან მაზმიშვილი
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელილეილა ძიძიგური
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელიმაია წიკლაური – თაბაგარი
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
ბილოგია, ქიმია, ფიზიკა, ბუნებისმეტყველება.
ლიანა ფუტკარაძე
ბიოლოგიის მასწავლებელილალი გოგოლაძე
ფიზიკის მასწავლებელილია სულიკაშვილი
ბიოლოგიის მასწავლებელითამარ ელისაშვილი
ქიმიის მასწავლებელინათია მსუქანიშვილი
ბუნებისმეტყველების მასწავლებელილალი ლობჟანიძე
ბიოლოგიის მასწავლებელინანა გაბუნია
ფიზიკის მასწავლებელიხათუნა დოლიძე
ბიოლოგიის მასწავლებელი
ინგლისური ენა, რუსული ენა.
ნათია მაისურაძე
რუსული ენის მასწავლებელისოფო სვანიძე
ინგლისური ენის მასწავლებელილელა კედელაშვილი
ინგლისური ენის მასწავლებელიმარინა ფუტკრაძე
ინგლისური ენის მასწავლებელიინგა ოსიტაშვილი
რუსული ენის მასწავლებელიქეთევან ზარიძე
რუსული ენის მასწავლებელითამარ ალადაშვილი
რუსული ენის მასწავლებელიმანანა ბანეთიშვილი
ინგლისური ენის მასწავლებელიეკა კოპალეიშვილი
ინგლისური ენის მასწავლებელიმაია ჩალაბაშვილი
ინგლისური ენის მასწავლებელიეკა ჩაკვეტაძე
ინგლისური ენის მასწავლებელი
სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა, რომლის შემადგენლობაშიც შედიან სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების, მუსიკის, სპორტის და სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების პროექტის/მუსიკის პროექტის მასწავლებლები;
სპორტისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა, რომლის შემადგენლობაშიც შედიან სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების, მუსიკის, სპორტის და სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნების პროექტის/მუსიკის პროექტის მასწავლებლები;
არჩილ სოლომნიშვილი
სპორტის მასწავლებელინათია კეტაშვილი
სპორტის მასწავლებელიმზია წიკლაური
სპორტის მასწავლებელიელზა ლაბაძე
ხელოვნების მასწავლებელიმარიკა დემეტრაშვილი
ხელოვნების მასწავლებელინანა ზურაბაშვილი
მუსიკის მასწავლებელიია ურუშაძე
მუსიკის მასწავლებელითამარ ჭუმბურიძე
მუსიკის მასწავლებელიინგა ბარამიძე
მუსიკის მასწავლებელინანა ყორიაული
ხელოვნების მასწავლებელი
დაწყებითი საფეხურის კათედრა, რომლის შემადგენლობაშიც შედიან I-IV კლასის ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკისა და ბუნებისმეტყველების მასწავლებლები.
ნანიკო თვალოძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმადონა მეტრეველი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიეკა ფუტკარაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინინო ჩიტოშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელილელა სახვაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიხათუნა ლოლომაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინატალია სამყურაშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმედეა ახვლედიანი-კირთაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიქეთევან ზარანდია
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიშორენა სირბილაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელილიკა ელოშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიხათუნა შაქარიშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინათია შვიდბიჭაშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინათია მელაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინატალია გზირიშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმზია ნებიერიძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელილიანა მარდალეიშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინანა ზურებიანი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელინინო ჯამბაზიშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიფიქრია ცერცვაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმანონი გოგიაშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელივიქტორია მელიქიძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმარინე დავითური
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმარინე დავითური
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელითამარ ხორბალაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიმარინა გათაშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიხათუნა ხატიაშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიხატია გოცაძე
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელიფიქრია გოდერძიშვილი
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელი
კათედრათა ფუნქციებია
საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირების განხორციელება;
რეკომენდაციების შემუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების დანერგვასთან დაკავშირებით;
კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება, წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება;
საგაკვეთილო პროცესისთვის, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისთვის საგანმანათლებლო რესურსების შერჩევა და პედაგოგიური საბჭოსთვის წარდგენა;
სხვა საგნებთან კოორდინირებული მუშაობა (მაგ., ისტორიასა და ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საერთო თემატიკის შეთანხმება, ექსკურსიებზე საერთო დავალებების მოფიქრება და სხვ.);
მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისთვის ზრუნვა;
თითოეული მასწავლებლის მიერ კლასების მიხედვით ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების ანალიზის დროს წარმოშობილი პრობლემის განხილვა/გადაჭრა.
კათედრა იკრიბება სემესტრში მინიმუმ ორჯერ (მათ შორის, პირველი სემესტრის დაწყებამდე და ყოველი სემესტრის დასრულებისას საგნის სწავლების შეჯამების და ანალიზის მიზნით). კათედრა აუცილებლად იკრიბება სასწავლო წლის დაწყებამდე.
სკოლას შემუშავებული აქვს კათედრის დებულება, რომელიც განსაზღვრავს კათედრის მიზნებსა და ამოცანებს, ფუნქციებს, თავმჯდომარის არჩევის წესს, კათედრის წევრების და თავმჯდომარის უფლებებისა და მოვალეობების შესახებ ინფორმაციებს და სხვა.
კათედრის დებულება
მუხლი 1. ზოგადი დებულებები
კათედრა თავის საქმიანობას წარმართავს, ,,ზოგადი განათლების შესახებ’’ საქართველოს კანონის, ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნების, ეროვნული სასწავლო გეგმის, საჯარო სკოლის წესდების, შინაგანაწესისა და ამ დებულების შესაბამისად.
მუხლი 2. კათედრის მიზნები და ამოცანები:
2.1 სწავლის თანამედროვე მეთოდებისა და მიდგომების პრაქტიკაში დანერგვა;
2.2 სახელმძღვანელოების, სასწავლო რესურსების შერჩევა;
2.3 დამატებითი სასწავლო რესურსების მოძიება და ეფექტური გამოყენება;
2.4 სასწავლო პროგრამის შემუშავება;
2.5 პედაგოგთა შორის ურთიერთთანამშრომლობის განვითარება;
2.6 პედაგოგთა პროფესიული განვითარება;
მუხლი 3. კათედრის წევრობა
3.1. სსიპ ქალაქ თბილისის 133 -ე საჯარო სკოლის მასწავლებლები ვალდებულნი არიან საგნობრივი ჯგუფის მიხედვით გაერთიანდნენ შესაბამის კათედრაში. ისინი თანასწორობის საფუძველზე მონაწილეობენ კათედრის სხდომებზე;
3.2. თუ ერთი მასწავლებელი ასწავლის სხვადასხვა საგნობრივ ჯგუფში შემავალ საგნებს, ასეთი მასწავლებელი შედის შესაბამისად რამდენიმე კათედრაში;
3.3. კათედრა იკრიბება სასწავლო წლის მანძილზე მინიმუმ ოთხჯერ (სემესტრში ორჯერ), კათედრა აუცილებლად უნდა შეიკრიბოს სასწავლო წლის დაწყებამდე.
3.4. კათედრის რიგგარეშე სხდომის ჩატარება ხდება, საჭიროების შემთხვევაში კათერდის წევრთა 1/3-ის მოთხოვნით;
3.5 რიგგარეშე სხდომის შესახებ კათედრის წევრები გაფრთხილებულნი უნდა იყვნენ გონივრული ვადით ადრე, განსახილველი საკითხების მითითებით;
3.6. რიგგარეშე სხდომის მოწვევის ორგანიზება ევალება კათედრის თავმჯდომარეს.
მუხლი 4. კათედრის წევრის უფლებები და მოვალეობები
4.1. კათედრის წევრს უფლება აქვს:
4.1.1. აირჩიოს და არჩეულ იქნეს კათედრის თავმჯდომარედ;
4.1.2. კათედრის სხდომაზე გადაწყვეტილების მიღებისას ისარგებლოს ხმის უფლებით;
4.1.3 შევიდეს ინიციატივებით სხდომაზე და განხილვაზე დააყენოს მისთვის საინტერესო საკითხი;
4.1.4 მონაწილეობა მიიღოს კათედრის სამუშაო გეგმის შემუშავებაში;
4.2. კათედრის წევრი ვალდებულია:
4.2.1. დაესწროს კათედრის სხდომებს (თუ არ არსებობს გაცდენის ობიექტური მიზეზი: ავადმყოფობა, ოჯახური მიზეზი და ა.შ.);
4.2.2. მონაწილეობა მიიღოს სახელმძღვანელობის, საგანმანათლებლო რესურსების შერჩევაში;
4.2.3. იზრუნოს კათედრის ეფექტურად ფუნქციონირებისათვის და ჯეროვნად შეასრულოს სხდომაზე მიღებული გადაწყვეტილებები;
4.2.4. მონაწილეობა მიიღოს სწავლების ახალი მეთოდების დანერგვაში;
4.2.5. იზრუნოს საკუთარი და კათედრის წევრების პროფესიულ განვითარებაზე.
მუხლი 5. კათედრის ფუნქციები
კათედრის ფუნქციებია:
5.1 საგნობრივი ჯგუფის საგნის/საგნების სწავლების კოორდინირების განხორციელება;
5.2 რეკომენდაციების შემუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიებისა და მიდგომების დანერგვასთან დაკავშირებით.
5.3 კათედრის წევრთა შორის გამოცდილების გაზიარება, წარმატებების წინაპირობათა განსაზღვრა და პრობლემების გადაჭრის გზების ძიება;
5.4 საგაკვეთილო პროცესისთვის, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარებისა და სასკოლო ბიბლიოთეკისთვის საგანმანათლებლო რესურსების შერჩევა;
5.5 სხვა კათედრებთან კოორდინირებული მუშაობა (მაგ., ისტორიასა და ქართულ ენასა და ლიტერატურაში საერთო თემატიკის შეთანხმება, ექსკურსიებზე საერთო დავალებების მოფიქრება და სხვ.);
5.6 მასწავლებლის პროფესიული განვითარებისთვის ზრუნვა;
5.7 თითოეული მასწავლებლის მიერ კლასების მიხედვით ჩატარებული შემაჯამებელი დავალებების ანალიზის დროს წარმოშობილი პრობლემის განხილვა/გადაჭრა;
მუხლი 6. კათედრის თავმჯდომარის არჩევის წესი
6.1 კათედრის თავმჯდომარეს ერთი სასწავლო წლის ვადით ირჩევენ კათედრის წევრები, სასწავლო წლის დასაწყისში ფარული კენჭისყრით;
6.2 კათედრის თავმჯდომარის წარდგენის უფლება აქვს მხოლოდ კათედრის წევრებს.
მუხლი 7. კათედრის თავმჯდომარის ფუნქციები
კათედრის თავმჯდომარე:
7.1 უძღვება კათედრის სხდომებს და ხელს აწერს სხდომის ოქმებს;
7.2 სემესტრში ერთხელ ამზადებს ანგარიშს გაწეული საქმიანობის შესახებ, კათედრის სხდომაზე წარსადგენად;
7.3 კათედრის მიმდინარე საქმიანობის შესახებ ინფორმაციას აწვდის ნებისმიერ დაინტერესუბულ პირს.
7.4 უზრუნველყოფს კათედრის სხდომების ორგანიზებას და დროული ჩატარებას;
7.5 უზრუნველყოფს კათედრის სამუშაო გეგმის შესრულებას და გაწეული საქმიანობის მონიტორინგს;
7.6 უზრუნველყოფს კათედრის ეფექტურად ფუნქციონირებას და განვითარებისთვის სხვადასხვა ღონისძიების (ინტეგრირებული გაკვეთილები, ღია გაკვეთილები და სხვა) ჩატარებას;
7.7 კოორდინირებას უწევს კათედრის მუშაობას და უზრუნველყოს ფუნქციების ეფექტურად გადანაწილებას კათედრის წევრთა შორის;
7.8 წარუდგენს წინადადებას და რეკომენდაციებს (წახალისების მექანიზმების, ექსპერტთა მოწვევის, ტრენინგებისა და სხვა ღონისძიებების შესახებ) სკოლის დირექციას;
7.9 ხელს უწყობს კათედრებს შორის ეფექტური თანამშრომლობის ჩამოყალიბებას;
7.10 აწარმოებს კათედრის დოკუმენტაციას.
მუხლი 8. კათედრის სხდომა და გადაწყვეტილების მიღების წესი
8.1 კათედრა უფლებამოსილია მიიღოს გადაწყვეტილება თუ კათედრის სხდომას ესწრება კათედრის წევრთა სრული შემადგენლობის არანაკლებ 2/3;
8.2 კათედრის სხდომა გადაწყვეტილებას იღებს დამსწრეთა ხმათა უმრავლესობით;
8.3 ხმების თანაბარი რაოდენობით გაყოფის შემთხვევაში გადამწყვეტია კათედრის თავმჯდომარის ხმა;
8.4 საგნობრივი კათედრის მიერ ჩატარებული თითოეული სხდომა უნდა დასტურდებოდეს შესაბამისი ოქმით;
8.5 საგნობრივ კათედრაზე შესაძლებელია შედგეს სხვადასხვა სამუშაო შეხვედრა.
მუხლი 9. კათედრის დებულების დამტკიცება და ცვლილლების შეტანა
9.1 სკოლის კათედრის დებულებას შეიმუშავებს და ბრძანებით ამტკიცებს სკოლის დირექტორი.
9.2 სკოლის კათედრის დებულების მიღება, გაუქმება, მასში ცვლილებებისა და დამატებების შეტანა ხორციელდება ამ მუხლის პირველ პუნქტში მითითებული წესით.